Monitoring tjednih aktivnosti članova prodajnog tima

Monitoring tjednih aktivnosti članova prodajnog tima

    Monitoring tjednih aktivnosti prodajnih savjetnika, osnovni je alat voditelja prodajnog tima koji služi za praćenje uspješnosti prodajnog tima. Monitoring pomaže da se vide trendovi, da budemo upoznati kako operativno odrađujemo posao koji radimo. S pomoću tog alata će svaki tim znati kako zaista radi. Nema jačeg načina ocjenjivanja nego kad nam stvarni život da povratnu informaciju o tome kako zapravo radimo. Monitoring tjednih prodajnih aktivnosti je naš kontakt sa stvarnošću u realnom vremenu.

    Kvalitetni monitoring tjednih aktivnosti zna odrediti prioritete što je potrebno pratiti. Ključne brojke u prodajnim aktivnostima i rezultatima tih prodajnih aktivnosti mogu biti: količina zaliha, profitabilnost pojedinih proizvoda, rezultati pojedinih marketinških aktivnosti, broj dnevnih prodajnih termina, broj dnevnih predavanja i tako dalje. Kontinuirano praćenje navedenih aktivnosti nam govori o tome kakva je budućnost našeg prodajnog tima i koliko smo blizu ili daleko od našeg cilja.

    Jednom prodajnom timu nema veće motivacije od dobrih rezultata. Učinak je ono što motivira ljude. Kvalitetno obavljen posao koji se vidi i koji se izmjerio, ljude motivira više od bilo kojeg oblika vođenja ili motivacijske teorije. Naravno da je plaća važna, da su uvjeti rada bitni i da način kako nadređeni s vama razgovara čini razliku. Međutim, ako je sve to u redu, a zaposlenik ostvaruje loš rezultat dan za danom, on ili ona biti će nezadovoljni.

    Odlično je kod monitoringa tjednih aktivnosti što je to živi alat. Na početku godine ima jedne stavke, ali na polovici se može neke pokazatelje izbaciti i druge dodati. Također, monitoring je i središnji dio tjednog sastanka prodajnog tima. Sve je s njim povezano, te uči ljude da se to što oni rade vidi u brojkama. Brojke nas dižu ili spuštaju, one nas uče kako radimo. Daju nam svjesnost, odraz i povratnu informaciju.

    Primjer monitoringa tjednih aktivnosti:

    Ključno je da se monitoringom prate parametri koji se mogu pratiti svaki tjedan. Na taj će se način dobiti trend, a kad imamo trend, onda gledamo naprijed.

    Monitoring tjednih aktivnosti voditelju tima daje jasnu sliku kako tim stoji u ispunjenju operativnih zadataka. Također omogućuje da se operativni poslovi stave u fokus prije nego što posljedice te operative dospiju u financijske izvještaje. Financijski izvještaji bilježe prošlost i tu je područje utjecaja i intervencije vrlo malo. Prateći operativne trendove, područje utjecaja je mnogo veće.

    This Area is Widget-Ready

    You can place here any widget you want!

    You can also display any layout saved in Divi Library.

    Let’s try with contact form: